FAQ

Poniżej zamieszczamy najczęściej zadawane pytania.

(I w tym miejscu, Panie Wiesławie, prosiłabym o napisanie pytań, które najczęściej zadają Panu Klienci, wraz z odpowiedziami. Poniżej zamieściłam odpowiedzi na swoje propozycje. Jeżeli coś jest nie tak, proszę zmienić.)

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na wykonane usługi i zakup materiałów, wystawiamy fakturę VAT.

Jaki jest koszt usługi pogotowia elektrycznego i hydraulicznego?

Koszt za każdą usługę ustalany jest indywidualnie i zależy od wielu czynników, takich jak wielkość awarii i ilość wykorzystanych części.

Czy pracujecie w niedzielę i święta?

Tak. W przypadku nagłej awarii, jesteśmy do Twojej dyspozycji w każdy dzień tygodnia, przez całą dobę. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer telefonu: 784 368 111.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami: 784 368 111